środa, 31 lipca 2013

Podwieczorek w ogrodzie.

|pinterest.com|

Witajcie, dzisiejszy post będzie dotyczył zewnętrznej strony wnętrza, a mianowicie ogrodu, który nie musi być wyłącznie miejscem dla kwiatów i grządek. Co powiecie na letnią jadalnie na świeżym powietrzu? Poranne śniadania w towarzystwie pierwszych promyków letniego Słońca, śpiewu ptaków, unoszącej się dookoła woni kwiatów i wieczorne kolacje o zmroku ... Czyż to nie brzmi cudownie? Warto, więc przenieść kuchenny stół na trawnik, zarzucić na niego narzutkę w letnie barwy i wzory, do tego kolorowe naczynia, kwiaty i nasza jadalnia gotowa.

|pinterest.com|
W letni ciepły wieczór wystarczy zaczepić na drzewie lampki lub lampiony, rozstawić na stole świece i niepowtarzalna atmosfera gwarantowana.

|pinterest.com|


Ostatnio będąc w Empiku natknęłam się na wspaniałe świeczniki, pucharki i szklanki. Według mnie doskonale nadają się do udekorowania ogrodowego stołu. Szklaneczki dostępne są również w wersji turkusowej, która mnie osobiście urzekła.

|empik.com|

Na koniec propozycja DIY na dekoracje 'ogrodowej jadalni':


Mam nadzieję, że zachęciłam Was do działania. : ) 
Piszcie w komentarzach o swoich poczynaniach bądź o innych pomysłach na 'ogrodową jadalnie'.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz